Mulțumire.

Posted: 28 Februarie 2012 in Uncategorized

Doamne Isuse, chiar dacă îmi trag pătura peste cap când aud deșteptătorul și cu greu mă târăsc jos din pat, îți mulțumesc pentru auz; sunt mulți oameni care nu aud. Chiar dacă abia îmi țin ochii deschiși în soarele dimineții, îți mulțumesc pentru văz; sunt mulți oameni care nu văd. Chiar dacă cu greu mă dau jos din pat, mulțumesc că pot face efortul de a mă trezi; sunt mulți oameni care sunt fără putere. Chiar dacă prima oră din zi îmi este neordonată, ciorapii sunt pierduți, pâinea este arsă și baia este ocupată,îți mulțumesc pentru familia mea; sunt mulți oameni care n-au pe nimeni. Chiar dacă masa de dimineață nu arată ca și în reviste și mâncarea nu este echilibrată, îți mulțumesc pentru mâncare; sunt mulți oameni care suferă de foame. Chiar dacă munca mea mi se pare uneori grea și obositoare, mulțumesc pentru oportunitatea de a lucra; sunt mulți oameni care nu au un loc de muncă. Chiar dacă mă plâng uneori și aș vrea ca circumstanțele în care mă aflu să fie altfel, mulțumesc pentru darul vieții; și pentru încă 1001 de alte binecuvântări pe care mi le dai fără să le merit. Mulțumesc!
Anonim

Lasă un răspuns

