Bichigiu, satul copilăriei mele.

Posted: 29 Februarie 2012 in Uncategorized


Când mă gândesc câte perechi de papuci și cizme de cauciuc am rupt colindând dealurile astea, aproape mă apucă melancolia. Aici m-am născut, am crescut, și tot aici a avut loc în viața mea UN NOU ÎNCEPUT; un început cu Dumnezeu. Era ajunul Revoluției din ˇ89, când l-am cunoscut pe Domnul, au trecut 22 de ani, și nu știu dacă acele zile au adus mari schimbări în viețile oamenilor, dar în a mea, cu siguranță. Îmi voi aminti mereu cu plăcere de Bichigiu. Mă rog ca Domnul să-și reverse îndurarea Sa și peste acest sătuc de munte și să scoată de-acolo ˝un norod pentru El!˝
Mersi Nicu Alexa pentru minunatele poze.

Lasă un răspuns

