Aprinde-mă Doamne și voi arde pentru Tine.

Posted: 4 Aprilie 2012 in Uncategorized

Să arzi, asta este menirea ta.
Într-o zi chibritul i-a spus lumânării: ˝Trebuie să te aprind!˝ ˝O, nu˝, s-a speriat lumânarea; ˝nu vreau să mă aprinzi, căci dacă ard, zilele mele sunt numărate. Nimeni nu-mi va mai admira frumusețea.˝ Chibritul a întrebat: ˝Dar vrei ca întrega ta viață să rămâi rece și tare, fără să fi trăit nicio clipă?˝ ˝Dar dacă ard mă doare și mi se consumă toate puterile˝, a protestat lumânarea nesigură și plină de teamă. ˝Este adevărat˝, i-a răspuns chibritul, ˝dar aceasta este taina chemării noastre: noi suntem chemați să fim lumină. Ceea ce pot face eu este puțin. Dar dacă nu te aprind, atunci imi ratez sensul vieții. Eu sunt aici pentru a aprinde focul. Tu ești o lumânare, deci rostul tău este să luminezi pentru alții și să dăruiești căldură. Tot ceea ce dăruiești prin durere, suferință și putere se transformă în lumină. Nu te risipești atunci când arzi, pentru că alții vor duce mai departe focul tău. Doar dacă încetezi să arzi, vei muri.˝ Atunci lumânarea și-a ridicat fitilul și a spus plină de bucurie: ˝Te rog să mă aprinzi!˝
˝Acesta este singurul sens al vieții pe pământ: să faci totul pentru slava lui Dumnezeu și să luminezi altora calea cu lumina din izvoarele veșnice.˝ -Autor necunoscut.
Domnul Isus spunea ucenicilor: ˝Voi sunteți lumina lumii. O cetate așezată pe un munte nu poate să rămână ascunsă. Și oamenii n-aprind lumina ca s-o pună sub obroc, ci o pun în sfeșnic și luminează tuturor cel din casă. Tot așa să lumineze și lumina voastră înaintea oamenilor, ca ei să vadă faptele voastre bune și să-L slăvească pe tatăl vostru, care este în ceruri.˝ Ev. Matei 5:14-16.
Cine nu arde aici pe pământ câteva clipe pentru Cer, va trebui să ardă o veșnicie întregă în Iad.

Lasă un răspuns

