Dedicație specială pentru prietenii mei islandezi.

Posted: 9 Aprilie 2012 in Uncategorized


Încă de când am făcut acest blog, în urmă cu aproape două luni, printre vizitatorii mei cei mai fideli (ca să zic așa), conform statusului, sunt din Islanda. Dragii mei, nu (cred) că vă cunosc pe niciunul din voi, dar oricine ați fi și ce ați face acolo (la capătul lumii 🙂 ), mă rog ca binecuvântările Domnului să vă inunde viețile și familiile. Fie că vizitați acest blog într-un scop critic sau într-unul care (poate) zidește pe cineva din punct de vedere spiritual, mă bucur de lucrul acesta. Fiți binecuvântați de Domnul!
P.S. Și încă una din cântările mele preferate 🙂

Lasă un răspuns

