Durerea de spate și…harul. (Ce are de-a face una cu cealaltă?)

Posted: 17 Aprilie 2012 in Uncategorized

remedii_dureri_de_spate_538x354_65380700De o bună bucată de vreme am dureri de spate, dureri neobișnuite pentru vârsta de 35 de ani. Mai tot timpul le-am tratat cu indiferență; am dat vina ba pe oboseală, ba pe condus, etc. Dar acum patru săptămâni am aflat diagnosticul: (Început de) Hernie de disc. În urma acestei știri nu mai sunt așa de indiferent; am înțeles că nu-i de glumă. Încerc să fac tot ce pot pentru a împiedica agravarea, în special evit a ridica greutăți… prea mari. Cei care suferă de hernie de disc, știu că atunci când ai o criză, nu poți să stai bine în nicio poziție. Să șezi pe pe scaun nu-i bine; în picioare, așa și-așa; întins, de multe ori îi mai rău decât a te mișca. De curând, însă, am descoperit ceva interesant, și-anume: în genunchi 🙂 e cel mai bine. Vorbesc serios. În genunchi citești, scrii, butonezi laptopul sau vorbești la telefon. Dar mai mult decât orice, pe genunchi ești cel mai aproape de Domnul. Acolo te vezi mic, iar pe Dumnezeu Îl vezi mare; acolo te vezi slab, dar pe El, atotputernic. Recunosc (sincer), că m-aș fi rugat Domnului să-mi ia această suferință -ca să-i zic așa-, dar mi-a fost frică să nu mi se ia harul. Nu știu de ce boală sau neputință a suferit ap. Pavel, dar atunci când s-a rugat să-i fie îndepărtat ˝țepușul˝, a primit un răspuns neașteptat: ˝Harul Meu îți este de ajuns, Pavele; căci puterea Mea, în slăbiciuni este făcută desăvârșită˝, a spus Domnul.
Mi-aș dori să nu mai am dureri de spate, dar știu că atunci, timpul petrecut pe genunchi va fi mai puțin, îmi va fi dor de el, sunt clipe unice. Încerc însă să mă resemnez, și zic: ˝Doamne, facă-se voia Ta cu privire la mine, dar nu mă lipsi de Harul Tău. Ajută-mă sa fiu conștient tot timpul de faptul că clipele petrecute pe genunchi, în prezența Ta, sunt mai prețioase decât confortul trupului, și decât orice altceva efemer, ce are valoare pentru om.˝

Lasă un răspuns

