Învață-mă să ascult

Posted: 21 Octombrie 2012 in Uncategorized

˝Doamne, învață-mă să ascult.
Vremurile sunt gălăgioase, iar urechile mele sunt obosite de miile de sunete stridente care le asaltează încontinuu. Dă-mi duhul băiețelului Samuel care Ți-a spus: ˝Vorbește, căci robul Tău ascultă˝. Lasă-mă să te aud vorbind în inima mea. Lasă-mă să mă obișnuiesc cu sunetul glasului Tău, pentru ca timbrul lui să-mi fie cunoscut atunci când zgomotele pământului se vor stinge și singurul sunet care se va mai auzi va fi muzica glasului Tău ce-mi vorbește. Amin.˝

A.W.Tozer

Lasă un răspuns

