Rămâi departe de marginea prăpastiei

Posted: 21 Octombrie 2012 in Uncategorized

Trei șoferi de camion și-au depus CV-ul la o firmă de transport marfă, pentru ocuparea unui loc de șofer, vacant. În ziua interviului, primul candidat a fost întrebat: ˝Cât de mult vă puteți apropia cu camionul de marginea unei prăpastii?˝ ˝O, zise șoferul profesionist, eu mă pot apropia la douăzeci de centimetri de prăpastie˝.
Celui de-al doilea i s-a pus aceeași întrebare, la care răspunsul a fost: ˝Eu mă pot apropia liniștit la zece centimetri de marginea prăpastiei˝.
În sfârșit, celui de-al treilea candidat i se adresează aceeași întrebare: ˝Cât de mult credeți că vă puteți apropia de marginea unei prăpastii?˝ Omul, cu un ton liniștit, dar hotărât spune: ˝Domnule, eu aș sta cât mai departe de marginea prăpastiei.˝ Acesta a primit postul.
Morala, din punct de vedere creștin, este: ˝Să stai cât mai departe de păcat.˝
Apostolul Pavel îi îndemna pe credincioșii din Tesalonic:
˝Feriți-vă de tot ce se pare rău.˝ 1Tes.5:22

Lasă un răspuns

