Singura fericire

Posted: 1 Ianuarie 2013 in Uncategorized

priveste-spre-cer˝Pe cine am eu în Cer în afară de Tine? Și pe pământ nu doresc nimic în afară de această moștenire binecuvântată. O, simt cerul, atunci când Îi sunt pe plac, și când fac ceea ce dorește El! O, dacă ar fi și sufletul meu sfânt, după cum El este sfânt! O, dacă ar fi curat, așa cum este Cristos; și desăvârșit , cum este Tatăl meu ceresc. Acestea sunt cele mai dulci porunci din Cartea lui Dumnezeu, care le cuprind pe toate celelalte.

Și eu să le calc! Trebuie să le calc!  Sunt silit să le calc cât timp trăiesc în lumea aceasta! O, sufletul meu, vai de mine, fiindcă sunt un păcătos, care Îl îndurerează și Îl supără pe slăvitul Dumnezeu, Cel infinit în putere și în har! O, cred că dacă m-ar pedepsi pentru păcatele mele, nu m-ar durea atât de mult; dar eu, păcătuiesc mereu, și El îmi arată aceeași bunătate. O, cred că aș putea îndura orice suferință, dar cum pot îndura să Îl îndurerez și să Îl dezonorez pe acest Dumnezeu binecuvântat?! Cum L-aș putea onora de zece mii de ori mai mult? Ce să fac ca să slăvesc și să slujesc pe cea mai bună Ființă? O, dacă m-aș putea consacra cu trup și suflet, ca să Îi slujesc pe veșnicie!  O, dacă aș putea să mă predau Lui, ca să nu mai fiu niciodată al meu, ca să nu mai am nicio dorință și niciun sentiment, care să nu fie conforme cu El! Dar, vai! vai! Văd că nu mă pot consacra pe deplin lui Dumnezeu; nu pot trăi fără să păcătuiesc. O, voi îngeri care Îl slăviți neîncetat, vă proșternați cât se poate de jos înaintea Regelui Cerurilor? Vreau să fiu și eu printre voi; și să vă ajut, dacă este cu putință.

O, când vom face tot ce ne stă în puteri, în veșnicie, nu vom fi în stare să oferim nici a mia parte din omagiul pe care Îl merită slăvitul Dumnezeu!˝

 Extras din Jurnalul lui David Brainerd – 7 Februarie 1744

La vârsta de 29 de ani, Brainerd a primit harul de-a trece pragul veșniciei; acolo unde Îl va onora pe Cel care merită totul.

Lasă un răspuns

