Domnule Antonescu, m-am convins…până la urmă

Posted: 22 Februarie 2013 in Uncategorized

Rar mi se întâmplă să dau frâu liber a(nti)politicului din mine, dar acum o fac, chiar dacă sunt nevoit să-mi încalc niște principii și, poate, chiar codul bunelor maniere. La început l-am simpatizat (în limita a ceea ce știam despre dânsul de la televizor), dar mai târziu mi-a devenit antipatic. Nu am așteptări că va citi vreodată cuvintele mele, dar pentru a-mi liniști spiritul revoltat, dau drumul omenescului din mine:

˝Domnule Antonescu, ironia și idioțenia dvs, dovedită în videoclipul de mai jos, au un preț (mic pentru dvs. și mare pentru mine): ˝Cât oi trăi și-oi fi, și-atâta timp cât vă veți  afla la conducerea vreunui partid politic din România, oricare ar fi el, vă voi scuti de votul meu, și cred, al celor care mai gândesc (încă) bine. Nu aveți dreptul la un astfel de comportament în Parlamentul României, indiferent de culoarea politică sau religia colegilor d-voastră. ˝Frații în Domnul˝ pe care îi ironizați, și nu numai, se roagă pentru politicienii țării, printre care vă găsiți deocamadtă (dacă sunteți conștient de asta).˝

Uneori, cinci cuvinte vorbesc mai mult decât o mie de imagini, și-aceasta este valabil și în clipul de mai jos.

 

 

Lasă un răspuns

