Citatul zilei

Posted: 24 Martie 2013 in Uncategorized

˝Vremea noastră este o vreme a decăderii religioase. Vitalitatea permanentă a celor religioși s-a pierdut, masa poporului a devenit fie superstițioasă, fie indiferentă din punct de vedere religios. Elita societății este agnostică sau sceptică, iar liderii politici sunt fățarnici; tinerii se află într-un conflict fățiș cu societatea instituită și cu autoritatea trecutului, experimentează religii orientale și tehnici de meditație. Marea majoritate a oamenilor este cuprinsă de decăderea vremii.˝  Analele lui Tacitus (VI. 7)

Comentariul meu: N-am nicio urmă de îndoială că autorul citatului descria cu acuratețe starea națiunii sale, și nu numai, dar uitându-mă în jurul meu, am impresia că aș fi contemporan cu el, deși ne despart 19 secole, și nu cred deloc că mă înșel.

Comentarii
  1. Val spune:

    Asta a fost si prima mea impresie… dar cand te gandesti ca 2Tim3 a fost scris si mai devreme… nu te mai miri… este profetic si trebuie sa se implineasca

Lasă un răspuns

