Ce-ți dorești

Posted: 4 Martie 2015 in Uncategorized

Știm cu toții, sau am putea bănui, cam ce și-ar dori un om dacă l-ai întreba. Răspunsurile ar putea fi variate dar cam toate ar merge în direcția asta: sănătate, fericire, pace, bani, casă, diverse lucruri materiale, et c. Astăzi, citind în Cartea Proverbelor, am dat peste dorința unui om, un om care avea o dorință fierbinte înaintea lui Dumnezeu, și a cărui atitudine mi-aș dori să ne însuflețească pe toți:
„Două lucruri Îți cer; nu mi le opri înainte de moarte! Depărtează de la mine neadevărul şi cuvântul mincinos; nu-mi da nici sărăcie, nici bogăţie, dă-mi pâinea care-mi trebuie. Ca nu cumva, în belşug, să mă lepăd de Tine, şi să zic: Cine este Domnul? Sau ca nu cumva în sărăcie, să fur, şi să iau în deşert Numele Dumnezeului Meu.” (Proverbe 30: 7-10)

Lasă un răspuns

