Departamentul preferat al lui Dumnezeu!

Posted: 20 Martie 2015 in Uncategorized

cocardaniel

Cu ce se ocupă Dumnezeu

Warren Bennis a scris despre un director tînăr și promițător de la IBM care s-a implicat într-o afacere riscantă în numele firmei și a ajuns să piardă 10 milioane de dolari. A fost chemat în biroul lui Tom Watson, fondatorul și directorul general IBM timp de 40 de ani, o legendă în lumea afacerilor.

Tînărul director, cuprins de remușcări și teamă, a bolborosit:

-Cred că m-ați chemat ca să-mi prezint demisia. Aici este. Mă retrag.

Watson a răspuns: -Cred că glumești. Tocmai am investit 10 milioane de dolari în educația ta. Nu-mi pot permite demisia ta.

Îmi închipui că aceasta a fost genul de discuție pe care a avut-o Petru cu Domnul Isus, după lepădarea sa multiplă. Petru era un recidivist deja!

-Doamne, iată demisia mea. Mă retrag!

Și îmi închipui că Isus i-a spus: -Cred că glumești. Tocmai am investit o zdrobire și o…

Vezi articol original 285 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

