Teama de Domnul

Posted: 9 August 2015 in Uncategorized

„Voi să mergeți după Domnul Dumnezeul vostru și de El să vă temeți; poruncile Lui să le păziți; de glasul Lui să ascultați; Lui să-I slujiți și de El să vă alipiți.” (Deuteronom 13:4)

Unii oameni se întreabă: „Cum adică să ne temem de Dumnezeu? Cine este El să-Ipurtăm frică? Ce-i Dumnezeu, o sperietoare, un monstru?”

Ce-i care-și pun astfel de întrebări ignoră, din păcate, faptul că lumea asta trăiește într-o teama (ne)justificată, teamă care îi terorizează pe unii până acolo încât îi presează să-și ia viața. În Europa, capitala sinuciderilor este în Salzburg, Austria. Deși un oraș frumos cu oameni înstăriți, conturi groase în bănci, case frumoase, vieți tihnite, etc. Ar fi just să te întrebi că dacă-i așa, atunci de ce oamenii își pun capăt singuri zilelor? Răspunsul ar putea suna cam așa: DIN CAUZA FRICII! Frica pentru ziua de mâine. Frica că banca, sau băncile, unde mi-am adunat munca de-o viață ar putea falimenta. Frica că mâine, sau în curând aș putea cădea la pat și cine mă va îngriji. Frica că mi-aș putea pierde mințile. Frica că într-o zi voi ajunge un nimeni, et c, et c. Cineva mi-a spus odată: „Gândul că îmbătrânesc mă distruge, mă terorizează!”

Chiar dacă oamenii moderni se revoltă împotriva lui Dumnezeu și a ideii că ar trebui să ne temem de El, ei sunt năpădiți de altfel de temeri, ca cele enumerate mai sus și altele, sunt terorizați de lucruri nejustificate de multe ori, ignorând importantul: „Temete doar de Dumnezeu!” Banca nu te iartă, bătrânețea și boala vor veni garantat, eșecurile și falimentul s-ar putea să nu te ocolească, dar Dumnezeu este plin de milă și de har. Împăratul David spunea odată: „Mai bine să cad în mâinile Domnului căci îndurările Lui sunt nemărginite; dar să nu cad în mâinile oamenilor.”

Lasă un răspuns

