Citatul zilei

Posted: 5 Mai 2016 in Uncategorized

„Când ne vom primi răsplata, aș prefera să descopăr:

-că am greșit fiind prea îngăduitor și nu prea critic.

-că am iubit prea mult, decât prea puțin.

-că i-am iertat pe cei ce nu meritau, decât că am refuzat să îi iert.

-că am hrănit un leneș, decât că i-am neglijat pe cei înfometați.

-că mai degrabă s-a profitat de mine, decât că am profitat eu de ceilalți.

-că am fost prea încrezător în frați, decât că am fost suspicios și sceptic.

-că am așteptat binele și am greșit, decât că m-am așteptat la rău și am avut dreptate.”   Gerald Bozer

Lasă un răspuns

