Sărăcie sau lenevie 

Posted: 7 Mai 2017 in Uncategorized

Când văd asemenea fotografii îmi vin în minte, și mă gândesc la (doar) două lucruri: sărăcie (reală, motivată de nenumărați factori) sau lenevie. În multe cazuri răspunsul este LENEVIE. Nu intru in detalii, Biblia vorbește de sărăcie ca fiind o realitate tristă în mijlocul nostru, dar vorbește, și condamnă în termeni duri lenevia. Regele Solomon a fost un împărat înțelept, dar și gospodar. Iată ce scria despre lenevia unora din supușii lui: 

„Am trecut pe lângă ogorul unui leneş, şi pe lângă via unui om fără minte.

Și era numai spini, acoperit de mărăcini, şi zidul de piatră era prăbuşit.

M-am uitat bine şi cu luare aminte, şi am tras învăţătură din ce am văzut.

Să mai dorm puţin, să mai aţipesc puţin, să mai încrucişez mâinile puţin ca să mă odihnesc!

Și sărăcia vine peste tine pe neaşteptate, ca un hoț, și lipsa, ca un om înarmat.” (Proverbe 24:30-34)

Lasă un răspuns

